DonecMedisch personeel heeft het zwaar. De werkdruk in de zorgsector is het allergrootst van allemaal. En dat leidt tot de hoogste percentages in ziekteverzuim: 50% van het verzuim wordt veroorzaakt door te hoge werkdruk. En maar liefst 70% van de zorginstellingen treft nog altijd onvoldoende maatregelen om de hoge werkdruk in de zorg te verlagen.
Het beste effect met een cursus Engels voor de zorg, bereik je door de problematiek samen met je collega's aan te pakken. Daarvoor is een groepstraining bij jullie op locatie ideaal geschikt. We noemen zo'n groepstraining bij jullie op locatie ook wel een in-company training Engels.
Werk jij in het onderwijs en wil je chaos in je werkdag aanpakken, zoals jij chaos in het klaslokaal aanpakt? Een cursus Engels voor onderwijs helpt je slimmer om te gaan met alle secundaire taken die dagelijks op je afkomen, zodat jij je weer optimaal kunt focussen op je primaire taak: lesgeven.
| BV&T opleiding & trainingen | Cursussen Maatwerk en Kaderopleidingen | In-Company Praktijkgericht |
|---|---|---|
|
BV&T opleiding & advies www.bvent.nl BVT Opleiding www.bvtopleiding.nl Question Degree Met STER BV www.questiondegree.nl Freelance Docenten Trainingen met Freelancers eek96 buit12Assen |
IN-Company Opleidingen Cursus Zakelijk Engels IN-CompanyGroepstraining In-Company Time Management Cursus Effectief Time Management Cursus Interne Auditor IN-Company. Time Management training voor Leidinggevenden. |
Bundel Leidinggeven; Situationeel Leidinggeven Training Training DiSC Training met ONLINE DiSC afname Training Coachend Leidinggeven Cursus Zakelijk Nederlands Cursus PHP Programmeren Maatwerk. |
|
100% Erkend Adviesbureau Keurmerk www.ipmsolution.nl www.qdmail.nl www.questiondegree.nl, www.educhains.nl |
link.educhains.nl www.ipmarketing.nl www.ddos-beveiliging.nl In-Company Trainingen www.ipm-stats.nl www.questiondegree.nl. www.incompany-training.nl www.gedeeldewebsite.nl |
www.ipmsolutions.nl www.meerwinst-ipm.info www.meerwinst-ipm.info instructievaardigheden |
Training Vergadertechnieken INCompany!De techniek van effectief vergaderen staat centraal in deze cursus. De relatie tussen voorzitter en notulist, voorzitter en deelnemers wordt uitgebreid besproken en toegelicht. Het belang van een goede voorbereiding en een efficiente wijze, waarop men dit kan doen, maakt deel uit van het aspect "efficient vergaderen". Door middel van nabootsen van allerlei typen vergaderingen, verfilming en evaluatie krijgt iedere cursist te zien, hoe hij/zij deelneemt aan zo`n vergadering. Om beurten wordt de rol van voorzitter, notulist en deelnemer gespeeld. Na afloop van de cursus kan iedere cursist efficient vergaderen en beheerst hij/zij de achterliggende techniek. Rommelig, geen touw aan vast te knopen, wat er besloten is weet niemand, uren te lang. De motivatie voor het werk krijgt steeds opnieuw een deuk. Niemand weet hoe het komt en als men het weet, durft niemand het aan de kaak te stellen. Efficientie lijkt bij menige vergadering een Hebreeuws woord. We halen tijdens deze cursus de onnodige ballast van dat samenzijn ~dat vergaderen heet~ weg. Het verplaatsen van lucht wordt vervangen door een doeltreffende techniek. Trainingsbureau voor Vergadertechnieken optimaal en ideaal! |
Workshop Telefoon- en Receptiemedewerker Bedrijfstrainingen!Deze pakkende training is bestemd voor baliemedewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht en klantvriendelijk optreden. Uw werk als baliemedewerker is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aan. Mensen die verbaal en non-verbaal verschillende boodschappen uitzenden, brengen anderen in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal? Dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u heeft geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten. kosten teambuilding workshop voor Telefoon- en Receptiemedewerker overzicht zie verder! |
Training Effectieve Telefoon Verkoop. Training Spaans voor gevorderden. Training Duits voor gevorderden. Training Correspondentie. Training Nederlands De Juiste Spelling. Training ISO Kwaliteit ISO 9001:2015 begeleiding. Training Engels voor gevorderden. Training Jquery Programmeren. Training VAPRO Basis operator. Training Studievaardigheden Techniek. Training Italiaans voor beginners. Training Beginnend Leidinggeven. Training Solliciteren UWV. Training Informatiestromen - documentmanagement. Training Werkvoorbereiding. Training Timemanagement. Training Nederlands voor Buitenlanders NT2. Training Russisch voor beginners. Training Zakelijk Duits. Training PHP Programmeren. Training Didactische Vaardigheden. Training Medezeggenschap OR. Training Basis Effectief Communicatie. Training Coaching - Coachen van uw Team. Training NT2 Nederlands leren. Training Correct Schrijven Zakelijk Nederlands. Training Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken. Training Effectief Foutloos Nederlands Schrijven. Training Verzuimgesprekken. Training MT Middenmanagement Intensief. Training Ziekteverzuim management. Training AS 9100 Luchtvracht REVC. Training Klantgericht Denken en Handelen. Training Verkoop en Acquisitie. Training Onderhandelingstechniek. Training Zakelijke Correspondentie. Training Feedback Middenkader . Training Nederlands schrijven voor medewerkers. Training Engels voor beginners. Training Optimaal Leidinggeven. |
|
Ook voor Masterclass of Workshops. Zoekwoorden Via SearchingTraining reflectie training Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass reflectie training. MT Kader Trainingen: Feedback Geven en Ontvangen. e-Learningsplatform, HACCP Trainingen: Feedback Geven en Ontvangen. ZZP of Freelance Vacature voor: feedback training. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: feedback training reflectie training. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen feedback training reflectie training. Groningen, Utrecht, AmsterdamFatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_close() in /home/bvent/domains/bvent.nl/public_html/1-prijzen/urls.php:47 Stack trace: #0 {main} thrown in /home/bvent/domains/bvent.nl/public_html/1-prijzen/urls.php on line 47 |
||