Generic placeholder image

Tijd besparen

DonecMedisch personeel heeft het zwaar. De werkdruk in de zorgsector is het allergrootst van allemaal. En dat leidt tot de hoogste percentages in ziekteverzuim: 50% van het verzuim wordt veroorzaakt door te hoge werkdruk. En maar liefst 70% van de zorginstellingen treft nog altijd onvoldoende maatregelen om de hoge werkdruk in de zorg te verlagen.

View details »

Generic placeholder image

Engels

Het beste effect met een cursus Engels voor de zorg, bereik je door de problematiek samen met je collega's aan te pakken. Daarvoor is een groepstraining bij jullie op locatie ideaal geschikt. We noemen zo'n groepstraining bij jullie op locatie ook wel een in-company training Engels.

View details »

Generic placeholder image

Voor Iedereen

Werk jij in het onderwijs en wil je chaos in je werkdag aanpakken, zoals jij chaos in het klaslokaal aanpakt? Een cursus Engels voor onderwijs helpt je slimmer om te gaan met alle secundaire taken die dagelijks op je afkomen, zodat jij je weer optimaal kunt focussen op je primaire taak: lesgeven.

View details »

Vrienden en Links

BV&T opleiding & trainingen Cursussen Maatwerk en Kaderopleidingen In-Company Praktijkgericht
BV&T opleiding & advies www.bvent.nl
BVT Opleiding www.bvtopleiding.nl
Question Degree Met STER BV www.questiondegree.nl
Freelance Docenten Trainingen met Freelancers
eek96 buit12Assen

IN-Company Opleidingen

Cursus Zakelijk Engels IN-Company
Groepstraining In-Company Time Management
Cursus Effectief Time Management
Cursus Interne Auditor IN-Company.
Time Management training voor Leidinggevenden.
Bundel Leidinggeven;
Situationeel Leidinggeven Training
Training DiSC Training met ONLINE DiSC afname
Training Coachend Leidinggeven
Cursus Zakelijk Nederlands
Cursus PHP Programmeren Maatwerk.
100% Erkend Adviesbureau Keurmerk
www.ipmsolution.nl
www.qdmail.nl
www.questiondegree.nl,
www.educhains.nl
link.educhains.nl
www.ipmarketing.nl
www.ddos-beveiliging.nl
In-Company Trainingen
www.ipm-stats.nl
www.questiondegree.nl.
www.incompany-training.nl
www.gedeeldewebsite.nl
www.ipmsolutions.nl
www.meerwinst-ipm.info
www.meerwinst-ipm.info
instructievaardigheden

Training Omgaan met agressie INCompany!


In deze zeer effectieve Agressietraining krijgt u voorafgaand voorbereidingsopdracht met een toelichting, waarin ze wordt gevraagd om hun eigen kracht, hun uitdaging en hun bedreiging te beschrijven. Dit zorgt er voor dat de deelnemers hebben ~voorbedacht~ over de training en hun persoonlijke doelstelling.

De eerste dag wordt gewerkt aan bewustwording en zelfbeheersing op basis van technieken als visualiseren, doelen stellen, energiemanagement en stressmanagement.
Op dag twee gaan we aan de slag met gedachtecontrole, focus en spanningsregulatie om professioneel en veerkrachtig te kunnen omgaan met veranderingen en gebeurtenissen.
De theorie onderbouwen we met praktische oefeningen die soms los van de werkpraktijk staan om zo uit de inhoud te blijven, waardoor de deelnemers zich effectiever kunnen focussen op de technieken en op zichzelf.

Na de training kunt u contact houden met uw trainer!
Wij worden voortdurend geconfronteerd met veranderende omstandigheden en onzekerheden, de werkdruk neemt toe en de eisen en verwachtingen worden steeds hoger. Dat kan leiden tot spanning, stress, onzekerheid en tot een burn-out. Om beter te kunnen omgaan met (werk)druk, veranderingen en teleurstellingen, is het belangrijk mentaal weerbaar te zijn. Als je mentaal weerbaarder bent, heb je minder last hebt van stress, kun je beter omgaan met veranderingen en teleurstellingen en sta je steviger in je schoenen.

Resultaat
Na deze training ben je mentaal sterker. Je staat steviger in je schoenen en beschikt over meer zelfvertrouwen om de dagelijkse uitdagingen aan te gaan. Ook beschik je over meer mentale veerkracht waardoor je beter kunt omgaan met tegenslagen en teleurstellingen.

Trainingsbureau voor Omgaan met agressie optimaal en ideaal!

Workshop Effectief Telefoneren Bedrijfstrainingen!


Deze pakkende training is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van communicatie, commercie en interne daadkracht. U leert en oefent in deze training de do`s en don`ts van het telefoonverkeer en u leert de kracht en het belang van de verbale communicatie.
Daarbij heeft u gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U gaat zelfbewuster en slagvaardiger om met communicatie. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, benadering, rol en communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten.

kosten teambuilding workshop voor Effectief Telefoneren overzicht zie verder!

Training Voorkomen van een Burn-Out.
Training Onderhoudsbeheersing.
Training Technisch vakkracht Vapro.
Training Klantgericht Denken en Handelen.
Training Telefoon- en Receptiemedewerker.
Training Zakelijk Nederlands corresponderen.
Training Lean by Kaizen Procesverbetering.
Training Feedback Middenkader .
Training Prestatie Inkoop.
Training Verzuimgesprekken.
Training Zakelijk Spaans.
Training Prestatieverkoop.
Training Warehouse medewerker.
Training Presentatie voor Groepen.
Training Rapporteren Notuleren.
Training Zakelijk Engels.
Training TeamBuilding.
Training Coachend Leidinggeven.
Training Efficiënt en Resultaatgericht Vergaderen.
Training Effectief Leidinggeven.
Training Instructievaardigheden.
Training Verandermanagement.
Training Intensief Kwaliteitsbeleid.
Training Zakelijk Engels.
Training Ziekteverzuim management.
Training CE Normering.
Training Succesvol Verkopen.
Training Duits voor gevorderden.
Training Basic Chat GPT AI Training.
Training People Management.
Training Didactische Vaardigheden.
Training Projectmanagement.
Training Creatief Denken Brainstormen.
Training Warehouse voorman.
Training Adwords Effectief Leren in de Praktijk.
Training Word voor Gevorderden.
Training Leermeester.
Training Frans voor gevorderden.
Training Onderhandelingstechniek.
Training NEN 15224 Kwaliteitstraining.


Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training mentoren training Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass mentoren training. MT Kader Trainingen: Facilitator. e-Learningsplatform, HACCP Trainingen: Facilitator. ZZP of Freelance Vacature voor: organisatie leermeester. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: organisatie leermeester mentoren training. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen organisatie leermeester mentoren training. Groningen, Utrecht, Amsterdam

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_close() in /home/bvent/domains/bvent.nl/public_html/1-prijzen/urls.php:47 Stack trace: #0 {main} thrown in /home/bvent/domains/bvent.nl/public_html/1-prijzen/urls.php on line 47
Facilitator

Fatal error: Uncaught Error: Call to a member function close() on null in /home/bvent/domains/bvent.nl/public_html/1-prijzen/gedeeldeURLS.php:146 Stack trace: #0 {main} thrown in /home/bvent/domains/bvent.nl/public_html/1-prijzen/gedeeldeURLS.php on line 146