DonecMedisch personeel heeft het zwaar. De werkdruk in de zorgsector is het allergrootst van allemaal. En dat leidt tot de hoogste percentages in ziekteverzuim: 50% van het verzuim wordt veroorzaakt door te hoge werkdruk. En maar liefst 70% van de zorginstellingen treft nog altijd onvoldoende maatregelen om de hoge werkdruk in de zorg te verlagen.
Het beste effect met een cursus Engels voor de zorg, bereik je door de problematiek samen met je collega's aan te pakken. Daarvoor is een groepstraining bij jullie op locatie ideaal geschikt. We noemen zo'n groepstraining bij jullie op locatie ook wel een in-company training Engels.
Werk jij in het onderwijs en wil je chaos in je werkdag aanpakken, zoals jij chaos in het klaslokaal aanpakt? Een cursus Engels voor onderwijs helpt je slimmer om te gaan met alle secundaire taken die dagelijks op je afkomen, zodat jij je weer optimaal kunt focussen op je primaire taak: lesgeven.
BV&T opleiding & trainingen | Cursussen Maatwerk en Kaderopleidingen | In-Company Praktijkgericht |
---|---|---|
BV&T opleiding & advies www.bvent.nl BVT Opleiding www.bvtopleiding.nl Question Degree Met STER BV www.questiondegree.nl Freelance Docenten Trainingen met Freelancers eek96 buit12Assen |
IN-Company Opleidingen Cursus Zakelijk Engels IN-CompanyGroepstraining In-Company Time Management Cursus Effectief Time Management Cursus Interne Auditor IN-Company. Time Management training voor Leidinggevenden. |
Bundel Leidinggeven; Situationeel Leidinggeven Training Training DiSC Training met ONLINE DiSC afname Training Coachend Leidinggeven Cursus Zakelijk Nederlands Cursus PHP Programmeren Maatwerk. |
100% Erkend Adviesbureau Keurmerk www.ipmsolution.nl www.qdmail.nl www.questiondegree.nl, www.educhains.nl |
link.educhains.nl www.ipmarketing.nl www.ddos-beveiliging.nl In-Company Trainingen www.ipm-stats.nl www.questiondegree.nl. www.incompany-training.nl www.gedeeldewebsite.nl |
www.ipmsolutions.nl www.meerwinst-ipm.info www.meerwinst-ipm.info instructievaardigheden |
Training Balie en Receptie Medewerker INCompany!Het gezicht van ieder bedrijf en meer... Een receptioniste wordt wel het visitekaartje van een bedrijf genoemd. Dat is een aardige vergelijking, maar bij een goede receptioniste komt nog veel meer kijken. U moet niet alleen een goede (eerste) indruk geven bij bezoekers, maar vaak bent u als receptioniste ook de spil binnen het bedrijf. Uw verantwoordelijkheden reiken veel verder dan de ontvangstbalie alleen. Na afloop bent u een zelfverzekerd receptioniste en hebt u gewonnen aan zelfbewustzijn en zelfkennis. U bent zich bewust van de belangrijke rol, die u binnen uw organisatie vervult. U beheerst de centrale thema`s en u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze cursus bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten. Trainingsbureau voor Balie en Receptie Medewerker optimaal en ideaal! |
Workshop Lean by Kaizen Procesverbetering Bedrijfstrainingen!Elke organisaties kent zijn eigen productieprocessen. Voor bedrijven die tastbare goederen produceren is dit heel duidelijk zichtbaar, maar ook zorg- en dienstverlenende organisaties kennen processen. Hetzelfde geldt voor afdelingen die indirect betrokken zijn bij de productie, zorg of dienstverlening. Denk aan de schoonmaakdienst, de receptie, de engineering, het bedrijfsbureau, de inkoop of verkoop, de administratie enzovoort. Binnen elk van die afdelingen en hun eigen processen vindt verspilling plaats. Soms zijn wij ons hiervan bewust maar vaak ook helemaal niet. Die verspilling kan een organisatie zodanig in de weg zitten dat er als het ware verlamming optreedt waardoor de gestelde doelen niet bereikt worden. Deze cursus geeft inzicht in die verspillingen en bespreekt de technieken die je kunt toepassen om deze verspilling te vermijden. Lean by Kaizen (procesverbetering) is het vervolg op de cursus Lean by Kaizen (verbetermanagement). Samen vormen zij de basis om uw organisatie succesvol te verbeteren. Aansluitend op deze cursussen is het mogelijk om onder leiding van onze ervaren expert door middel van workshops en small group activities het geleerde direct in praktijk te brengen. De inhoud van deze workshops wordt altijd in overleg met u vastgesteld. Doelgroep: Lean by Kaizen procesverbetering richt zich op alle medewerk(st)ers binnen uw organisatie. Daarbij kunnen de deelnemers de werkwijze van Kaizen succesvol toepassen in de dagelijkse praktijk. Ook kennen zij de 5S-methode en worden verspillingen in de organisatie vermeden. kosten teambuilding workshop voor Lean by Kaizen Procesverbetering overzicht zie verder! |
Training Lean 5S Kwaliteit. Training Verzuimgesprekken. Training Leidinggeven, Leiden of Lijden. Training Intensief Kwaliteitsbeleid. Training Zakelijk Spaans. Training AVG training. Training Effectief Foutloos Nederlands Schrijven. Training Acquisitie Verkoop voor Top-verkopers. Training Mentorentraining. Training Nederlands De Juiste Spelling. Training TeamBuilding. Training Presentatie Technieken. Training Notuleren en Rapporteren. Training Mentor Opleiding. Training Quality Manager Kwaliteit QHSA. Training Voorkomen van een Burn-Out. Training Effectieve Marketing (Praktijk-gericht). Training Speech schrijven. Training Medezeggenschap OR. Training Mediatraining. Training ISO 14001 Milieu Interne Auditor. Training Teksten Redigeren. Training ISO Kwaliteit ISO 9001:2015 begeleiding. Training Leiderschap vs Leidinggeven. Training Teambuilding inclusief DiSC meeting. Training Vergadertechnieken. Training Optimale Bedrijfskunde. Training Technisch vakkracht Vapro. Training NEN 15224 Kwaliteitstraining. Training Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken. Training Solliciteren UWV. Training OR Ondernemingsraad. Training Auditvaardigheden ISO 9001:2015. Training Verkoop en Acquisitie. Training Correspondentie. Training Onderhoudsbeheersing. Training NT2 Nederlands leren. Training kwaliteit ISO 9001 KAM-INK. Training Functioneringsgesprekken. Training Klantgericht Denken en Handelen. |
Ook voor Masterclass of Workshops. Zoekwoorden Via SearchingTraining klantgerichtdenken Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass klantgerichtdenken. MT Kader Trainingen: Klantgericht Denken en Handelen. e-Learningsplatform, HACCP Trainingen: Klantgericht Denken en Handelen. ZZP of Freelance Vacature voor: klantgerichtheid. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: klantgerichtheid klantgerichtdenken. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen klantgerichtheid klantgerichtdenken. Groningen, Utrecht, AmsterdamFatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_close() in /home/bvent/domains/bvent.nl/public_html/1-prijzen/urls.php:47 Stack trace: #0 {main} thrown in /home/bvent/domains/bvent.nl/public_html/1-prijzen/urls.php on line 47 |