Generic placeholder image

Tijd besparen

DonecMedisch personeel heeft het zwaar. De werkdruk in de zorgsector is het allergrootst van allemaal. En dat leidt tot de hoogste percentages in ziekteverzuim: 50% van het verzuim wordt veroorzaakt door te hoge werkdruk. En maar liefst 70% van de zorginstellingen treft nog altijd onvoldoende maatregelen om de hoge werkdruk in de zorg te verlagen.

View details »

Generic placeholder image

Engels

Het beste effect met een cursus Engels voor de zorg, bereik je door de problematiek samen met je collega's aan te pakken. Daarvoor is een groepstraining bij jullie op locatie ideaal geschikt. We noemen zo'n groepstraining bij jullie op locatie ook wel een in-company training Engels.

View details »

Generic placeholder image

Voor Iedereen

Werk jij in het onderwijs en wil je chaos in je werkdag aanpakken, zoals jij chaos in het klaslokaal aanpakt? Een cursus Engels voor onderwijs helpt je slimmer om te gaan met alle secundaire taken die dagelijks op je afkomen, zodat jij je weer optimaal kunt focussen op je primaire taak: lesgeven.

View details »

Vrienden en Links

BV&T opleiding & trainingen Cursussen Maatwerk en Kaderopleidingen In-Company Praktijkgericht
BV&T opleiding & advies www.bvent.nl
BVT Opleiding www.bvtopleiding.nl
Question Degree Met STER BV www.questiondegree.nl
Freelance Docenten Trainingen met Freelancers
eek96 buit12Assen

IN-Company Opleidingen

Cursus Zakelijk Engels IN-Company
Groepstraining In-Company Time Management
Cursus Effectief Time Management
Cursus Interne Auditor IN-Company.
Time Management training voor Leidinggevenden.
Bundel Leidinggeven;
Situationeel Leidinggeven Training
Training DiSC Training met ONLINE DiSC afname
Training Coachend Leidinggeven
Cursus Zakelijk Nederlands
Cursus PHP Programmeren Maatwerk.
100% Erkend Adviesbureau Keurmerk
www.ipmsolution.nl
www.qdmail.nl
www.questiondegree.nl,
www.educhains.nl
link.educhains.nl
www.ipmarketing.nl
www.ddos-beveiliging.nl
In-Company Trainingen
www.ipm-stats.nl
www.questiondegree.nl.
www.incompany-training.nl
www.gedeeldewebsite.nl
www.ipmsolutions.nl
www.meerwinst-ipm.info
www.meerwinst-ipm.info
instructievaardigheden

Training Kwaliteitsbewustzijn INCompany!


Kwaliteitsbewuste medewerkers zijn erg belangrijk voor een organisatie, maar zij zijn vooral belangrijk voor organisaties die producten leveren of diensten verlenen. Wanneer de producten of diensten van goede kwaliteit zijn zullen er namelijk meer klanten terugkomen. Kwaliteitsbewustzijn bij medewerkers houdt in dat zij weten wat de impact is van hun werkzaamheden op het eindresultaat. Hierdoor zijn zij gemotiveerd om een goed product te maken of een dienst van goede kwaliteit te verlenen. In deze boeiende en zeer praktijkgerichte cursus komen alle basisaspecten van kwaliteit, alsook eventueel de KAM (QHSE), aan de orde. Na dit effectieve programma bent u goed op de hoogte hoe het kwaliteitsmanagement binnen uw organisatie is georganiseerd.

Deze cursus is ontwikkeld voor alle medewerkers binnen uw organisatie. De wensen en het tijdspad worden met u als organisatie aangepast. Daarbij wordt de cursus op maat gemaakt en werken wij met concrete voorbeelden van uw organisatie. Op deze manier draagt deze cursus bij aan een zichtbare verbetering van uw organisatie. Daarbij bestaat er ook de mogelijkheid om in deze cursus actieve activiteiten te organiseren om het kwaliteitsbewustzijn onder uw medewerkers te verhogen.
Na afloop van deze cursus hebt u een totaaloverzicht van alle onderwerpen die binnen uw organisatie afspelen. U bent up-to-date met de noodzakelijke kennis die u gebruikt in uw dagelijks werk. Daarnaast kijkt u op een andere manier tegen het belang van uw werk aan omdat u nu weet wat voor invloed uw werk heeft op het kwaliteitsniveau van uw organisatie. Daarom houdt u na het volgen van deze cursus meer rekening met de kwaliteit tijdens uw werkzaamheden. Hierdoor is er een zichtbare verbetering in uw organisatie.

Trainingsbureau voor Kwaliteitsbewustzijn optimaal en ideaal!

Workshop Zakelijk Japans Bedrijfstrainingen!


Spreken en verstaan. In deze cursus Japans leert u effectief en gedegen gesprekken te voeren over alledaagse en zakelijke onderwerpen. U leert onder andere inkopen doen, de weg te vragen, hoe u een hotel boekt, hoe u uw zaak kunt promoten en hoe u uw product neer kan zetten. Dit kan zowel telefonisch als zakelijk. Lezen en schrijven Het schrift dat u leert lezen en schrijven is het Kana. Het Kana is het meest gebruikte lettergrepenschrift van japan. Met het cursusboek en de persoonlijke begeleiding van ons doet u de basiskennis van de Japanse taal op. Daarnaast krijgt u tijdens de cursus een uitgebreide serie dialogen compleet met Engelse vertaling. Deze dialogen zijn ook door `native speakers` ingesproken op cd. Een Japanse krant of tijdschrift lezen, de grote lijnen van een artikel begrijpen of een Japanse brief schrijven zijn nar het volgen van deze cursus geen probleem meer voor u!
U kunt zakelijke en privegesprekken houden. Daarnaast kunt u complexere teksten en de meest uiteenlopende documenten lezen. U spreekt voortaan vloeiend Japans. U kunt zelfs de communicatie tussen Japanners onderling volgen, terwijl dit hiervoor heel erg snel leek te gaan. Bovendien bent u na deze cursus in staat om Japanse kranten en tijdschriften volledig te lezen. U kunt programma`s op Japanse radio- en tv-stations moeiteloos tot in detail volgen. Tot slot leert u om zakelijke termen en gezegden goed te gebruiken in zowel het zakelijk verkeer als tijdens zakelijke communicatie.

kosten teambuilding workshop voor Zakelijk Japans overzicht zie verder!

Training Presentatie voor Groepen.
Training Effectieve Marketing (Praktijk-gericht).
Training Omgaan met agressie.
Training Coaching - Coachen van uw Team.
Training Vergadertechnieken.
Training OHSAS 18001 Arbo.
Training Adviesvaardigheden.
Training Basiscursus Nederlands.
Training Teksten Redigeren.
Training Bedrijfs Onderzoek E-Learning.
Training NT2 Nederlands leren.
Training Duits voor beginners.
Training Functioneringsgesprekken.
Training Zakelijk Engels.
Training ISO 9001:2015 Beknopt Opfris Cursus.
Training Engels voor gevorderden.
Training Mentor Opleiding.
Training Technisch vakkracht Vapro.
Training Rapporteren Notuleren.
Training ISO 27001 Informatiebeveiliging.
Training Online E-Learning Programmeren .
Training Spaans voor gevorderden.
Training VCA voor leidinggevenden VCA-VOL.
Training Voorkomen van een Burn-Out.
Training Communicatievaardigheden.
Training Microsoft Outlook.
Training VAPRO Basis operator.
Training Engels voor gevorderden.
Training Quality Manager Kwaliteit QHSA.
Training Lean by Kaizen Verbetermanagement.
Training Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken.
Training Projectmanagement.
Training Leiderschap vs Leidinggeven.
Training Magazijnbeheer.
Training Kwaliteitsmanagement ISO 9001:2015.
Training Mediatraining.
Training Engels voor gevorderden.
Training Frans voor gevorderden.
Training Resultaat Effectief Leidinggeven.
Training Telefoon- en Receptiemedewerker.


Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training training effectief assertief handelen Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass training effectief assertief handelen. MT Kader Trainingen: Assertiviteit en Assertief handelen. e-Learningsplatform, HACCP Trainingen: Assertiviteit en Assertief handelen. ZZP of Freelance Vacature voor: training assertief handelen. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: training assertief handelen training effectief assertief handelen. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen training assertief handelen training effectief assertief handelen. Groningen, Utrecht, Amsterdam

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_close() in /home/bvent/domains/bvent.nl/public_html/1-prijzen/urls.php:47 Stack trace: #0 {main} thrown in /home/bvent/domains/bvent.nl/public_html/1-prijzen/urls.php on line 47
Assertiviteit en Assertief handelen